Wybierz język

Poznaj bliżej Cyfrowy Polsat

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat – największy w Polsce operator płatnej telewizji i czwarta co do wielkości platforma satelitarna w Europie;
Telewizja Polsat – wiodący nadawca komercyjny w Polsce;
Redefine – twórca serwisu IPLA, lidera rynku wideo online w Polsce.

Prowadzimy działalność w dwóch segmentach biznesowych – usług świadczonych klientom indywidualnym (dostarczającym usługi telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu, telefonii komórkowej i rozrywki online) oraz segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej. Od maja 2008 roku Cyfrowy Polsat jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

GRUPA TELEWIZJI POLSAT TO:

  • 25 popularnych stacji telewizyjnych, w tym 5 HD, wśród których znajdują się m.in. kanały rozrywkowe, sportowe, informacyjne, biznesowe, lifestyle’owe, filmowe, dokumentalne oraz dla dzieci;
  • 21,1% udziału w oglądalności (grupa 16-49 lat);
  • 24,1% udziału w rynku reklamy telewizyjnej.

PLATFORMA CYFROWY POLSAT TO:

  • 3,54 mln abonentów;
  • dostęp do ponad 140 kanałów polskojęzycznych i ponad 40 kanałów HD;
  • usługi dodatkowe: PPV, VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, catch-up TV, Multiroom HD, serwisy online;
  • własna fabryka dekoderów;
  • usługi telekomunikacyjne – od września 2008 roku zapewnialiśmy usługi telefonii komórkowej jako infrastrukturalny MVNO, zaś od kwietnia 2012 roku w ramach współpracy z firmą Polkomtel oferujemy usługi telefonii komórkowej sieci Plus. Sprzedajemy szerokopasmowy dostęp do Internetu w bezprzewodowych technologiach HSPA+ i najnowocześniejszej, superszybkiej LTE;
  • unikalny produkt – TV Mobilna działająca w oparciu o technologię naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). TV Mobilna Cyfrowego Polsatu dostępna jest na najbardziej popularnych urządzeniach przenośnych, a także poprzez najnowszy dekoder DVB-T wyprodukowany w naszej fabryce.

IPLA TO:

  • lider rynku wideo online w Polsce zarówno w zakresie dostępności na różnych urządzeniach (komputery/laptopy, tablety, smartfony, telewizory Smart TV, dekodery, konsole do gier), jak i pod względem ilości oferowanych treści;
  • serwis z wiodącą pozycją pod względem liczby użytkowników oraz średniego czasu spędzonego na oglądaniu treści wideo przez jednego użytkownika.