Wybierz język

Obsługa i utrzymanie klienta

Obsługa Klienta

Stale podwyższamy jakość obsługi klienta, korzystając z najnowszych osiągnięć technologicznych. Naszymi atutami są zaangażowana i doświadczona kadra menedżerska oraz duża elastyczność działań wspomagana szybkim procesem decyzyjnym.

Używamy zaawansowanego systemu zarządzania relacjami z klientami stworzonego przez naszych specjalistów w oparciu o zintegrowaną platformę obsługującą między innymi telefon, faks, e-mail, SMS, TTS oraz standardową korespondencję pocztową. System zarządzania relacjami z klientami pozwala kompleksowo, terminowo i efektywnie realizować oraz dokumentować obsługę wszystkich zgłoszeń abonentów.

W naszym Centrum Obsługi Klienta część pracowników dedykowana jest wyłącznie do obsługi zapytań klientów w zakresie naszej oferty telefonii komórkowej i dostępu do szerokopasmowego Internetu. Pracownicy ci mają wsparcie w postaci specjalnych rozwiązań technologicznych w celu zapewnienia najwyższego poziomu satysfakcji abonentów.

Utrzymanie Klienta

Utrzymanie klienta to dla nas niezwykle ważny obszar działalności. W 2009 roku wprowadziliśmy nowy program utrzymaniowy w celu obniżenia wskaźnika odpływu abonentów, utrzymania naszych abonentów i zwiększenia przychodów. Stale rozwijamy i dostosowujemy nasze programy utrzymaniowe, tak aby przedstawić abonentom ofertę usług przygotowaną do ich potrzeb. W naszej strukturze organizacyjnej wyodrębniliśmy pion dedykowany utrzymaniu klienta i przypisaliśmy do niego znaczne zasoby. Programy utrzymaniowe prowadzimy w formie programów reaktywnych i proaktywnych.

W utrzymaniu klienta pomaga nam również nasza oferta usług zintegrowanych. Klient w każdym momencie może rozszerzyć pakiet wykupionych usług, do posiadanego pakietu telewizyjnego może dodać usługi telefonii komórkowej czy dostępu do Internetu. Również w dowolnym momencie każdy abonent może przejść na wyższy pakiet telewizyjny lub dokupić dodatkowe pakiety telekomunikacyjne.

Wprowadzenie programów utrzymaniowych i oferowanie usług zintegrowanych pomaga nam w obniżaniu wskaźnika odpływu abonentów, jako że coraz większa część naszej bazy abonentów decyduje się na ponowne zawarcie umowy na czas określony.