Dobór programów oraz ich planowanie w konkretnych pasmach opiera się na budowaniu widowni w grupie, która ze względu na swoje cechy demograficzne jest najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców. W procesie planowania wnikliwej analizie poddawane są dane dotyczące udziałów w widowni, aby właściwie określić, które pozycje przyciągają widzów, a także aby przewidzieć trendy rynkowe i dzięki temu mieć pewność, że oferta programowa Grupy jest najlepszą odpowiedzią na oczekiwania widzów oraz reklamodawców. Przy budowie układu programów kluczowe jest utrzymanie lojalności widza, aby atrakcyjność kolejnych programów wpływała pozytywnie na oglądalność danego kanału.
- Wprowadzenie
- Biznes
SEGMENT USŁUG ŚWIADCZONYCH KLIENTOM INDYWIDUALNYM
PŁATNA TELEWIZJA
- Otoczenie rynkowe i konkurencja
- Oferta usług płatnej telewizji
- Technologia i infrastruktura usług płatnej telewizji
WIDEO ONLINE
INTERNET
- Otoczenie rynkowe i konkurencja
- Oferta usług dostępu do Internetu
- Technologia i infrastruktura usług dostępu do Internetu
TELEFON
USŁUGI ZINTEGROWANE
SPRZEDAŻ I MARKETING
SEGMENT NADAWANIA
I PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ - Interesariusze i otoczenie
- Sprawozdanie finansowe
- Zatwierdzenie skonsolidowanego sprawozdania finansowego
- Skonsolidowany rachunek zysków i strat
- Zestawienie pozostałego skonsolidowanego zysku całkowitego
- Skonsolidowany bilans – aktywa
- Skonsolidowany bilans – pasywa
- Skonsolidowany rachunek przepływów pieniężnych
- Skonsolidowane zestawienie zmian w kapitale własnym za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2013 roku
- Skonsolidowane zestawienie zmian w kapitale własnym za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2012 roku
- Noty do skonsolidowanego sprawozdania finansowego za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2013 roku