Wybierz język

Sprzedaż

Sieć sprzedaży produktów i usług cyfrowej telewizji

Sprzedaż naszych usług odbywa się za pośrednictwem sieci sprzedaży obejmującej swym zasięgiem całą Polskę. Dystrybucję naszych produktów i usług prowadzimy za pośrednictwem dwóch głównych kanałów sprzedaży:

  • kanał sprzedaży detalicznej;
  • kanał sprzedaży bezpośredniej D2D (door-to-door).

Na dzień 31 grudnia 2013 roku nasza sieć sprzedaży składała się z 728 punktów sprzedaży oraz 14 biur sprzedaży bezpośredniej D2D. Ponadto od kwietnia 2012 roku w ramach współpracy z operatorem sieci Plus prowadzimy wzajemną sprzedaż usług. Dzięki temu nasza standardowa oferta na koniec 2013 roku była dostępna dodatkowo w 774 punktach sieci sprzedaży spółki Polkomtel Sp. z o.o.

Sprzedaż usług dostępu do internetu

Na 31 grudnia 2013 roku klienci mogli skorzystać z usług szerokopasmowego Internetu w 715 autoryzowanych punktach sprzedaży, znajdujących się w zasięgu technicznym sieci HSPA i LTE oraz poprzez kontakt z jednym z przedstawicieli sprzedaży bezpośredniej w 14 biurach regionalnych.

Sprzedaż usług telefonii komórkowej

Klienci mogą skorzystać z oferty usług telefonii komórkowej w prawie wszystkich naszych autoryzowanych punktach sprzedaży. W wyniku rozpoczętej w kwietniu 2012 roku współpracy z Polkomtelem (wiodącym operatorem telefonii komórkowej) zrezygnowaliśmy z aktywnej sprzedaży własnych usług telefonii komórkowej w ramach modelu MVNO na rzecz proponowania klientom silniejszej oferty telefonii Plus. Na 31 grudnia 2013 roku oferta telefonii Plus była dostępna w 672 punktach sprzedaży naszej sieci.

Telefoniczne centrum sprzedaży (Call Center)

Nasze Call Center posiada ponad 600 stanowisk telefonicznych oraz około 330 stanowisk back-office do obsługiwania pisemnych wniosków (w tym faksowych i e-mailowych). Nasze telefoniczne centrum sprzedaży pozostaje do dyspozycji naszych obecnych i potencjalnych klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, i odpowiada za kompleksową i profesjonalną obsługę klienta. Operatorzy Call Center przekazują klientom informacje o naszych usługach, pośredniczą w podpisywaniu umów abonenckich, przyjmują ewentualne reklamacje, udzielają informacji na temat płatności oraz zapewniają innego rodzaju wsparcie w ramach obsługi klienta. Dla klientów chcących mieć podgląd swojego konta przez Internet posiadamy również Internetowe Centrum Obsługi Klienta, gdzie po zalogowaniu klient może sprawdzić stan swoich usług, status płatności, pakiety objęte abonamentem, terminy płatności i wiele innych.

Online

Nasza strona internetowa (www.cyfrowypolsat.pl) pełni ważną rolę informacyjną dla rosnącej liczby abonentów i potencjalnych klientów. Zapewnia użytkownikom możliwość poznania oferty programowej, multimedialnej i telekomunikacyjnej Cyfrowego Polsatu, zamówienia wybranego sprzętu odbiorczego razem z wybranym pakietem lub znalezienia najbliższego punktu sprzedaży.

Na naszej stronie internetowej udostępniamy codziennie aktualizowany program telewizyjny z ofertą programową ponad 420 kanałów. Narzędzie wzbogacone jest w część redakcyjną, w której polecamy najciekawsze – naszym zdaniem – pozycje programowe, a także dajemy możliwość sortowania ramówki według kryteriów użytkownika.

Abonenci znajdą na tej stronie także informacje na temat aktualnej oferty VOD i wykupienia dostępu do programu. W sekcji “Serwisy Online” prezentujemy ofertę serwisów HBO GO, FilmBox Live oraz telewizji internetowej IPLA, w której można oglądać liczne materiały wideo – powtórki programów z posiadanej oferty telewizyjnej, filmy z największych studiów, programy z anten ponad 30 kanałów, wybrane kanały na żywo oraz transmisje z najważniejszych wydarzeń sportowych. Klienci Cyfrowego Polsatu mogą korzystać z pakietów IPLA w specjalnych, niższych cenach.

Ponadto na początku 2014 roku uruchomiliśmy nową, ulepszoną wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). ICOK jest zaawansowanym narzędziem, umożliwiającym abonentom bezpieczny i bezpłatny dostęp do zasobów back-office i pomocy technicznej w trybie online.

Za pomocą ICOK abonenci mogą:

  • samodzielnie dokupić i modyfikować swoje pakiety;
  • sprawdzić saldo należności wraz z ich historią;
  • kontrolować dostępne jednostki do wykorzystania w ramach aktywnych pakietów;
  • dokonać płatności (również z góry za dowolną liczbę miesięcy);
  • modyfikować swoje dane teleadresowe;
  • wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku;
  • sprawdzić specyfikację techniczną posiadanego sprzętu;
  • wydrukować odpowiednie instrukcje obsługi;
  • wznowić połączenie z satelitą;
  • przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN w dekoderze;
  • skontaktować się z operatorem za pomocą formularza.

Magazyn centralny

W celu obsługi wszystkich naszych kanałów dystrybucji stworzyliśmy własny magazyn centralny wraz z systemem logistycznym. W magazynie centralnym o łącznej powierzchni ok. 9.500 m² składujemy dekodery, modemy, akcesoria, części oraz różnego rodzaju materiały niezbędne do zapewnienia sprawnego działania w obszarze logistyki i sprzedaży, w tym opakowania i materiały reklamowe. Nasz system logistyczny i magazyn umożliwiają nam przygotowanie do dostawy 15.000 preaktywowanych dekoderów dziennie oraz składowanie do 700.000 sztuk sprzętu. Uważamy, że nasz magazyn centralny jest wystarczająco duży, aby zaspokoić wszystkie nasze przewidywane potrzeby magazynowe.