Wybierz język

Nasze kanały

Oferta Grupy Polsat jest skierowana do całej rodziny i obejmuje kanały ze wszystkich istotnych segmentów rynku. Pod marką “Polsat” nadawane są 24 stacje, z czego pięć w jakości HD.

Polsat

POLSAT, nasz główny kanał, jest drugim kanałem w kategorii udziału w widowni w grupie komercyjnej, mieszczącej się w przedziale wiekowym 16-49 lat, który w całym 2013 roku wyniósł 13,5%. Stacja emituje program codziennie, przez całą dobę. Poza dystrybucją sygnału naziemnego POLSAT jest dostępny w jakości SD i HD w większości sieci kablowych oraz na platformach satelitarnych. Stacja oferuje bardzo szeroką gamę filmów fabularnych, seriali, tak polskich, jak i zagranicznych, a także realizowane na podstawie umów licencyjnych programy typu talent show. Na antenie istotne miejsce zajmuje również oferta sportowa.

Kanały tematyczne Grupy

  Kanał Grupa docelowa Udział w widowni w grupie docelowej stacji w 2013 roku Zawartość programowa Informacje dodatkowe
polsatsport Polsat Sport mężczyźni
16-59 lat
1,11% Pierwszy kanał sportowy w ofercie Grupy. Oferuje relacje sportowe i audycje tematyczne.
Najważniejsze dla stacji dyscypliny to: (i) siatkówka (Mistrzostwa Świata, Liga Światowa, World Grand Prix, Plus Liga, Orlen Liga), (ii) lekkoatletyka (np. Diamond League), (iii) piłka nożna, (iv) piłka ręczna, (v) boks (vi) zawody KSW i MMA, (vii) Formuła 1.
Najpopularniejszy kanał sportowy w 2013 roku, tak w grupie komercyjnej, jak i w swojej grupie docelowej. Kanał dostępny jest w jakości SD i HD.
pse_logo_1 Polsat Sport
Extra
mężczyźni
16-44 lata
0,3% Prezentuje ciekawe wydarzenia sportowe, relacje z najważniejszych turniejów tenisowych (np. Wimbledon) czy Ligę Mistrzów piłki ręcznej. Nadaje od 2009 roku, dostępny jest w jakości SD i HD.
psn_logo Polsat Sport News mężczyźni
16-44 lata
0,51% Jest to kanał FTA nadawany w technologii DTT. Na ramówkę stacji składają się aktualności sportowe, a także relacje z wydarzeń sportowych oraz formaty publicystyczne. W 2013 roku trzeci kanał sportowy w grupie mężczyzn 16-44, a także w grupie komercyjnej. Nadaje od maja 2011, dane nt. oglądalności dostępne od listopada 2012 roku.
film_logo Polsat Film 16-49 lat, użytkownicy telewizji kablowej i satelitarnej 0,66% Szeroka oferta filmowa. Światowe hity, filmy z czołówki box-office, ale także produkcje kina niezależnego. Oferta oparta w znacznym stopniu na produkcjach wytwórni Sony Pictures Television International oraz 20th Century Fox TV. Kanał dostępny jest w jakości SD i HD.
cafe_logo Polsat Café kobiety 16-44 lata 0,5% Oferta programów lifestyle’owych, o modzie, urodzie i stylu życia, kulinariach. W ofercie znajdują się produkcje własne, a także zagraniczne edycje różnych formatów.
play_logo Polsat Play mężczyźni 16-44 lata 0,75% Programy poświęcone różnorodnym męskim hobby, np. wędkarstwu, motoryzacji, a także seriale dokumentalne, poradnikowe, lifestyle’owe, prezentacje modnych gadżetów.
pl2_logo Polsat 2 wszyscy 16-49 lat 1,82% Powtórki programów, które miały premierę na innych kanałach Grupy. Dziesiąty w rankingu najczęściej wybieranych kanałów w Polsce w 2013 roku. Kanał jest dostępny również, za pośrednictwem satelity, w innych krajach (np. USA).
news_logo Polsat News wszyscy 16-49 lat 0,81% 24-godzinny kanał informacyjny, w znacznej części realizowany na żywo, poświęcony wydarzeniom w Polsce i na świecie. Kanał dostępny jest w jakości SD, od lutego 2013 roku także w HD.
biznes_logo Polsat Biznes top management 0,11% Najświeższe informacje i komentarze do istotnych wydarzeń na rynku. Kanał nabyty przez Grupę Polsat w lutym 2007 roku. Do lutego 2013 roku kanał nadawał pod nazwą TV Biznes.
jim_logo Polsat JimJam dzieci w wieku 4-6 lat 4,32% Oferta dziecięcych programów rozrywkowych. Nadawany w oparciu o umowę joint venture między Grupą Polsat a ChelloZone.
crime_logo Polsat Crime &Investigation Network 16-49 lat, użytkownicy telewizji kablowej i satelitarnej 0,18% Programy kryminalne, oparte na faktach. Dokumenty prezentujące pracę policji, detektywów czy laboratoriów kryminalistycznych. Wspólny projekt Grupy Polsat i A+E Networks UK. Kanał nadaje od końca listopada 2011 roku.
food_logo Polsat Food kobiety 16-49 lat 0,11% Kanał kulinarny. Oparty na programach z oferty Food Network. Wspólny projekt Grupy Polsat i Scripps Networks Interactive. Kanał nadaje od 22 listopada 2012 roku.
explore_logo Polsat Viasat Explore mężczyźni 16-49 lat 0,06% Kanał dedykowany mężczyznom, oferuje programy prezentujące ekstremalne zawody, sporty, wyprawy do trudno dostępnych miejsc. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting.
nature_logo Polsat Viasat Nature wszyscy 16-49 lat 0,02% Kanał oferuje programy przyrodnicze o życiu dzikich i domowych zwierząt. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting.
history_logo Polsat Viasat History wszyscy 16-49 lat 0,16% Oferuje różnorodne programy związane z historią różnych okresów. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting.
tv4_logo TV4 wszyscy 16-49 lat 2,92% Oferta programowa stacji to filmy, seriale oraz inteligentna rozrywka. W Grupie Polsat od 30 sierpnia 2013 roku. Ósmy w rankingu najchętniej oglądanych stacji w 2013 roku.
tv6_logo TV6 wszyscy 16-49 lat 0,68% Propozycje dla widza to seriale fabularne, również animowane, telenowele, reality show, teleturnieje. W Grupie Polsat od 30 sierpnia 2013 roku.
romans_logo Polsat Romans kobiety 16-49 lat 0,08% Kanał przygotowany z myślą o kobietach, emituje filmy fabularne i seriale, zarówno polskie, jak i zagraniczne. Kanał nadaje od 1 września 2013 roku.

Udziały w widowni kanałów Grupy Polsat w latach 2011-2013:

udział w widowni (SHR%)
kanał 2011 2012 2013
POLSAT 16,45 15,71 13,51
Polsat 2 1,45 1,49 1,82
Polsat News 0,66 0,74 0,81
Polsat Sport 0,65 0,67 0,79
Polsat Film 0,39 0,42 0,53
Polsat Play 0,33 0,39 0,57
Polsat JimJam [JimJam] 0,30 0,38 0,33
Polsat Café 0,33 0,36 0,39
Polsat Sport Extra 0,17 0,17 0,21
Polsat Crime & Investigation1 - 0,12 0,11
Polsat Sport News2 - 0,28 0,33
Polsat Biznes3 0,02 0,02 0,06
Polsat Food - - 0,08
Polsat Viasat Explore4 0,01 0,01 0,06
Polsat Viasat History4 0,02 0,02 0,16
Polsat Viasat Nature4 - - 0,02
TV45 2,77 2,74 2,92
TV66 0,07 0,23 0,68
Polsat Romans7 - - 0,08

Źródło: NAM, grupa docelowa: wszyscy 16-49 lat, cała doba.
1 Kanał w badaniu od stycznia 2012 roku.
2 Kanał w badaniu telemetrycznym od listopada 2012 roku (dane za ten okres).
3 Do lutego 2013 roku kanał nadawał pod nazwą TV Biznes.
4 Kanał w portfolio Grupy Polsat od marca 2013 roku.
5 Kanał w portfolio Grupy Polsat od 30 sierpnia 2013 roku.
6 Kanał w badaniu telemetrycznym od czerwca 2011 roku (dane za ten okres).
7 Kanał w badaniu telemetrycznym od września 2013 roku (dane za ten okres).