- Cyfrowy Polsat - http://www.raportroczny2013.cyfrowypolsat.pl -

Nasi widzowie i klienci

Oferujemy naszym widzom i klientom rozrywkę, która dla Polaków jest szczególnie istotna. Polacy spędzają przed telewizorem ponad cztery godziny dziennie, jest on dla nich źródłem rozrywki, informacji i relaksu. W ciągu ostatnich lat świadomość widzów, i tym samym naszych klientów, znacznie wzrosła. Znają oni dobrze swoje prawa, mają szeroką wiedzę o samych produktach, orientują się w ofercie dostępnej na rynku. Również stale rosnąca liczba kanałów telewizyjnych wpływa na fragmentaryzację i wysoką konkurencyjność rynku telewizyjnego.

To wszystko sprawia, że dbałość zarówno o jakość oferowanych usług i produktów, jak i o poziom obsługi klienta jest jednym z naszych priorytetów. Chętnie wprowadzamy technologiczne nowości, stale podnosimy atrakcyjność naszej oferty programowej oraz dbamy o dobry kontakt z naszymi abonentami i poziom satysfakcji naszych widzów z dostarczonych im pakietów programowych, co znajduje odzwierciedlenie w rosnących wynikach oglądalności. Nasz kanał główny POLSAT od kilku lat należy do najchętniej oglądanych stacji wśród widzów w grupie 16-49 lat. Marki Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat są rozpoznawalne, lubiane i cenione przez polskich konsumentów. Według GFK Polonia mamy najwyższą (87%) spontaniczną rozpoznawalność marki wśród operatorów cyfrowej telewizji satelitarnej w Polsce (procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki; według badania GFK Polonia, Badanie wizerunku, październik 2013).

Wierzymy, że nasze marki są kojarzone z wysoką jakością usług oferowanych w atrakcyjnej cenie i skierowanych do całych rodzin.

PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA UMOŻLIWIAJĄ I WSPOMAGAJĄ NASTĘPUJĄCE NARZĘDZIA:

  • Zaawansowany system zarządzania relacjami z klientami (CRM)
    Stworzony przez naszych specjalistów w oparciu o zintegrowaną platformę obsługującą między innymi telefon, faks, e-mail, SMS/TTS w połączeniu z IVR (system interaktywnej odpowiedzi głosowej) i CTI (platforma integrująca funkcjonalność telefonu i CRM) wraz ze standardową korespondencją pocztową. CRM pozwala m.in. na kompleksową realizację oraz dokumentację obsługi wszelkich zgłoszeń poprzez system rejestracji głosu, elektroniczne archiwum, a także zintegrowany system komunikacji z abonentami (obejmujący naszą stronę internetową, Internetowe Centrum Obsługi Klienta, wiadomości tekstowe wysyłane na ekran telewizora oraz interaktywny system odpowiedzi głosowej). Wdrożyliśmy również nowoczesny system utrzymania klienta oraz monitoringu płatności.
  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta (Call Center)
    Posiada 600 stanowisk telefonicznych oraz około 330 stanowisk back-office do obsługiwania pisemnych zgłoszeń. Call Center pozostaje do dyspozycji klientów 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Poszczególne działy i sekcje z obszaru obsługi klienta w pełni dedykowane są naszym abonentom i odpowiadają za kompleksową, profesjonalną obsługę.
  • Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK)
    Jest zaawansowanym narzędziem informatycznym, które za pośrednictwem Internetu zapewnia bezpieczny i bezpłatny dostęp do naszych zasobów oraz pomocy technicznej w trybie online. Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje, które dotyczą posiadanego sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. liczbę wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. Klienci za pośrednictwem panelu szybko mogą także sprawdzić, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie. Oprócz tego mogą modyfikować swoje dane teleadresowe, wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku, sprawdzić specyfikację techniczną posiadanego sprzętu, wydrukować odpowiednie instrukcje obsługi, wznowić połączenie z satelitą, przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN w dekoderze, a także skontaktować się z nami za pomocą formularza.

    Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu znajduje się pod adresem: www.icok.cyfrowypolsat.pl.

Więcej informacji dotyczących narzędzi związanych z obsługą klienta znajduje się w części “Sprzedaż i marketing“.


Artykuł wydrukowany ze strony Cyfrowy Polsat: http://www.raportroczny2013.cyfrowypolsat.pl

Link do artykułu: http://www.raportroczny2013.cyfrowypolsat.pl/interesariusze_i_otoczenie/nasi-widzowie-i-klienci/

Copyright © 2013 Polsat. All rights reserved.